Cosul dvs cu produse cosmetice Comenzi telefonice produse cosmetice


Cosmetice minerale

Bellapierre foloseste Mica pura 100% in toate pudrele minerale fara a adauga aditivi sau alte ingrediente. Pentru Bellapierre acesta este cel mai important factor de diferentiere fata de alte marci de make-up mineral.

Cum pot returna produsele

Conform legislatiei actuale ai dreptul sa te razgandesti - fara sa dai nimanui nici o explicatie - in termen de 10 zile de la primirea produselor.
In termen de 30 de zile de la solicitarea returului noi suntem obligati sa iti trimitem banii in contul tau. Vom opri din aceasta suma toate cheltuielile legate de transport, deoarece acestea nu intra in obligatia noastra.

Atentie! Deoarece produsele noastre incep sa isi piarda din valabilitate in momentul in care sunt desigilate nu putem primi inapoi produsele pe care le-ai desfacut. Inainte de a desigila un produs incearca sa ii analizezi culoarea prin peretii transparenti ai recipientului. Pentru fondurile de ten ai sa primesti si mostre separat. Foloseste acele mostre. Daca ele nu sunt potrivite atunci nici produsul sigilat nu va fi! Contacteaza-ne. Il putem schimba.
Cremele, rujurile, bazele de machiaj si rimelurile nu se returneaza decat sigilate. Este decizia ta daca vrei sa le deschizi sau nu. Orice produs desigilat, spart, stricat, cu ambalajul deteriorat nu este primit la retur.

Conditiile pentru returnare sunt urmatoarele :
1. Trebuie sa ne anunti telefonic, prin fax sau prin email decizia ta, in cel mult 10 zile de la livrare. Vom putea analiza impreuna care sunt variantele ( schimb de produs, retur partial, retur total )

2. Trebuie sa soliciti preluarea marfii de la o locatie de catre compania noastra de curierat ( poti alege sa le trimiti cu o alta companie , dar nu acceptam sa le trimiti prin Posta, deoarece este un servici greoi, care creeaza probleme, dureaza mult, necesita deplasarea la sediul lor si...nu il ultimul rand este un proces intotdeauna insotit de frustare ..din partea clientului )

3. In termen de maxim 30 de zile primesti banii in contul specificat.

Atentie ! Daca ai comandat mai multe produse si ai primit o reducere pentru acest lucru sau daca ai primit un produs gratuit in plus, nu poti solicita returul unui singur produs ( exemplu : ai comandat fond de ten , fard de obraz si ai primit gratuit  o pensula profesionala . Nu poti solicita doar returul fondului de ten la pret intreg. Va trebui sa returnezi tot pachetul sau sa gasim impreuna o solutie corecta si pentru Glamy )


Atentie ! Daca ai primit 25 RON bonus si ai comandat un produs de 100 RON , nu poti solicita la retur 100 lei . Vei primi inapoi doar suma platita de tine ( 75 RON )  mai putin valoarea transportului.

Atentie! Daca ai comandat de 200 RON si ai acumulat, sa spunem 20 puncte cadou ( echivalentul a 20 RON ) si soliciti returnarea marfii, ti se vor anula si acele puncte acumulate in urma efectuarii vanzarii. Daca intre timp ai mai comandat ceva si ai consumat cele 20 de puncte acestea se vor opri din suma care noi trebuie sa ti-o returnam.

Pentru schimburile de produse, in limita posibilitatii, vom incerca sa platim noi transportul sau macar sa impartim cheltuielile. Totusi este bine sa solicitati informatii cu privire la costurile asociate schimbului de produse (exemplu : ati cumparat un fond de ten Ivory, ati testat mostrele primite gratuit de la noi si ati decis sa schimbati produsul sigilat cu unul nou, nuanta Latte )

In loc de concluzie:

Vrem sa fim alaturi de tine si sa gasim impreuna solutiile optime care, pentru noi inseamna costuri minime si satisfactie maxima pentru tine! Dar si tu trebuie sa fii un cumparator de buna credinta si corect si sa comunici cu noi astfel incat sa intelegem situatia ta.
Ai comandat un produs, l-ai utilizat si apoi vrei sa il returnezi ...asta este cam greu pentru noi. Inseamna o pierdere totala a produsului si, in plus, costuri suplimentare cu transportul si comisioanele de gestionare a banilor. Sa incercam sa minimalizam aceste situatii, sa fii si tu un cumparator fair-play. Vrei sa il testezi inainte ? Suna-ne sau scrie-ne un mesaj. Poate gasim impreuna o solutie.